plen
Strona główna

 

znak_programu_Fundusze_Europejskie_dla_Malopolski_i_flaga_Polski_i_znak_Unii_Europejskiej_i_znak_wojewodztwa_malopolskiego

Poniżej zamieszczane będą informacje dotyczące naborów rekrutacyjnych.

Warunki uczestnictwa znajdują się Tutaj

 

Rekrutacja w ramach projektu prowadzona będzie w etapach:

Etap 1. Nabór dokumentów rekrutacyjnych,

Etap 2. Rekrutacja formalna

Etap 3. Rekrutacja merytoryczna

Etap 4. Sporządzenie wstępnej listy podstawowej i ewentualnej wstępnej listy rezerwowej. W przypadku równej liczby punktów decydujące znaczenia będzie miała kolejność zgłoszeń.

Etap 5. Opublikowanie wstępnej listy podstawowej i rezerwowej na stronie www.unitis.org.pl.

Etap 6. Podpisanie umów

Etap 7. Sporządzenie i opublikowanie ostatecznej listy podstawowej i rezerwowej na stronie www.unitis.org.pl.

 

Film informacyjny w języku polskim - https://www.facebook.com/share/v/1GAZJcyUf1/

Film informacyjny w języku ukraińskim - https://www.facebook.com/share/v/1NFWHP5TqS/

Film informacyjny w polskim języku migowym - https://www.facebook.com/share/v/1C82gnirmd/

Termin naboru:  16.09.2024-30.09.2024 godz. 12:00

Osoby zainteresowane uczestnictwem w Projekcie składają dokumenty rekrutacyjne w trakcie naboru:

- FORMA ZALECANA: osobiście w biurze projektu ul. Barska 2, 33-300 Nowy Sącz (czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00)

- pocztą na adres: Fundacja Rozwoju Regionalnego Viribus Unitis,

     -  ul. Barska 2, 33-300 Nowy Sącz (decyduje data i godzina wpływu do biura)

     -  ul. Myśliwska 4c/8, 33-300 Nowy Sącz (decyduje data i godzina wpływu do biura)

- elektronicznie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (uwaga, dokumenty w wymaganych miejscach muszą być podpisane podpisem kwalifikowalnym Kandydata/Kandydatki), formularz zgłoszeniowy wraz z wymaganymi załącznikami podpisane podpisem kwalifikowalnym powinny być razem spakowane do jednego pliku, zahasłowane i przesłane e-mailem, a następnie (w tym samym dniu) adres mailowy Kandydata/ Kandydatki oraz hasło do pliku należy wysłać smsem na nr 516 230 217) (decyduje data i godzina wpływu dokumentów na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

Istnieje możliwość wcześniejszej konsultacji sposobu wypełnienia Formularza zgłoszeniowego pod numerem telefonu  516 230 217.

Dopuszczalne jest złożenie tylko jednego formularza zgłoszeniowego (rekrutacyjnego) od danego Kandydata/Kandydatki w danym naborze (jeśli złożony zostanie więcej niż jeden formularza zgłoszeniowy (rekrutacyjny)- do oceny przekazany zostanie pierwszy złożony formularz). Możliwe jest wycofanie złożonego formularza zgłoszeniowego (rekrutacyjnego) i złożenie nowego formularza zgłoszeniowego (rekrutacyjnego) w czasie trwania danego naboru.

Formularze zgłoszeniowe (rekrutacyjne),które wpłyną poza terminami naboru nie są rozpatrywane.

Dokumenty należy pobrać Tutaj


Dokumentacja rekrutacyjna podstawowa:

  • Formularz zgłoszeniowy
  • Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych
  • Oświadczenie kandydata/ki na uczestnika/czkę o zobowiązaniu się do poinformowania o podjęciu zatrudnienia po ukończeniu udziału w projekcie
  • Oświadczenie o nie otrzymywaniu jednocześnie wsparcia w więcej niż jednym projekcie z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej dofinansowanym ze środków EFS+ 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków formalnych osoby zainteresowane uczestnictwem w Projekcie składają dokumentację rekrutacyjną uzupełniającą w terminie określonym przez Projektodawcę najpóźniej do czasu udzielenia pierwszej formy wsparcia w ramach projektu. Nie złożenie dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem z udziału w dalszych etapach rekrutacji i uznaje się za rezygnację z udziału w Projekcie.

 

Dokumentacja rekrutacyjna uzupełniająca:

  • Kopia orzeczenia o niepełnosprawności lub zaświadczenia od lekarza (w przypadku chorób psychicznych) – dotyczy osób z niepełnosprawnościami
  • Zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy (PUP) o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej w dniu jego wydania. Zaświadczenie uznaje się za ważne przez 30 dni od dnia wydania– dotyczy osób bezrobotnych.
  • Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku podstawy do objęcia ubezpieczeniami społecznymi z tytułów, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-6, 8, 10-20, 22 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, zawierające co najmniej informację o braku tytułu do odprowadzania składek na ubezpieczenia społeczne w związku z zatrudnieniem lub wykonywaniem innej pracy zarobkowej przez uczestnika (wydane na podstawie druku US-7)[1] – dotyczy osób biernych zawodowo.
  • Zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu – dotyczy osób pracujących.

30.09.2024 r. Poniżej można pobrać wstępną listę Kandydatów/ek, którzy zostali zakwalifikowani do projektu na podstawie podstawowej dokumentacji rekrutacyjnej.

Do pobrania:

Wstępna lista rankingowa podstawowa

Informujemy, iż w ramach I naboru nie utworzono listy rezerwowej. 

07.10.2024 r. Poniżej można pobrać ostateczną listę Uczestników/czek projektu zakwalifikowanych na podstawie podstawowej i uzupełniającej dokumentacji rekrutacyjnej.

Do pobrania:

Ostateczna lista rankingowa podstawowa

Informujemy, iż w ramach I naboru nie utworzono listy rezerwowej. 


Termin naboru:   24.04.2025-08.05.2025 do godziny 12:00

Uwaga: zgodnie z zapisami Regulaminu rekrutacji i udziału w projekcie minimum 40 % miejsc zarezerwowane jest w projekcie dla osób z niepełnosprawnością. Dlatego też zachęcamy w szczególności osoby z niepełnosprawnością do składania dokumentów rekrutacyjnych. 

 

 Film informacyjny w polskim języku migowym - https://www.facebook.com/share/v/1C82gnirmd/

Film informacyjny w języku polskim - https://www.facebook.com/share/v/1GAZJcyUf1/

Film informacyjny w języku ukraińskim - https://www.facebook.com/share/v/1NFWHP5TqS/

 

Osoby zainteresowane uczestnictwem w Projekcie składają dokumenty rekrutacyjne w trakcie naboru:

- FORMA ZALECANA: osobiście w biurze projektu ul. Barska 2, 33-300 Nowy Sącz (czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00)

- pocztą na adres: Fundacja Rozwoju Regionalnego Viribus Unitis,

     -  ul. Barska 2, 33-300 Nowy Sącz (decyduje data i godzina wpływu do biura)

     -  ul. Myśliwska 4c/8, 33-300 Nowy Sącz (decyduje data i godzina wpływu do biura)

- elektronicznie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (uwaga, dokumenty w wymaganych miejscach muszą być podpisane podpisem kwalifikowalnym Kandydata/Kandydatki), formularz zgłoszeniowy wraz z wymaganymi załącznikami podpisane podpisem kwalifikowalnym powinny być razem spakowane do jednego pliku, zahasłowane i przesłane e-mailem, a następnie (w tym samym dniu) adres mailowy Kandydata/ Kandydatki oraz hasło do pliku należy wysłać smsem na nr 516 230 217) (decyduje data i godzina wpływu dokumentów na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

Istnieje możliwość wcześniejszej konsultacji sposobu wypełnienia Formularza zgłoszeniowego pod numerem telefonu  516 230 217.

Dopuszczalne jest złożenie tylko jednego formularza zgłoszeniowego (rekrutacyjnego) od danego Kandydata/Kandydatki w danym naborze (jeśli złożony zostanie więcej niż jeden formularza zgłoszeniowy (rekrutacyjny)- do oceny przekazany zostanie pierwszy złożony formularz). Możliwe jest wycofanie złożonego formularza zgłoszeniowego (rekrutacyjnego) i złożenie nowego formularza zgłoszeniowego (rekrutacyjnego) w czasie trwania danego naboru.

Formularze zgłoszeniowe (rekrutacyjne),które wpłyną poza terminami naboru nie są rozpatrywane.


Dokumenty należy pobrać Tutaj


Dokumentacja rekrutacyjna podstawowa:

  • Formularz zgłoszeniowy
  • Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych
  • Oświadczenie kandydata/ki na uczestnika/czkę o zobowiązaniu się do poinformowania o podjęciu zatrudnienia po ukończeniu udziału w projekcie
  • Oświadczenie o nie otrzymywaniu jednocześnie wsparcia w więcej niż jednym projekcie z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej dofinansowanym ze środków EFS+ 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków formalnych osoby zainteresowane uczestnictwem w Projekcie składają dokumentację rekrutacyjną uzupełniającą w terminie określonym przez Projektodawcę najpóźniej do czasu udzielenia pierwszej formy wsparcia w ramach projektu. Nie złożenie dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem z udziału w dalszych etapach rekrutacji i uznaje się za rezygnację z udziału w Projekcie.

Dokumentacja rekrutacyjna uzupełniająca:

  • Kopia orzeczenia o niepełnosprawności lub zaświadczenia od lekarza (w przypadku chorób psychicznych) – dotyczy osób z niepełnosprawnościami
  • Zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy (PUP) o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej w dniu jego wydania. Zaświadczenie uznaje się za ważne przez 30 dni od dnia wydania– dotyczy osób bezrobotnych.
  • Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku podstawy do objęcia ubezpieczeniami społecznymi z tytułów, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-6, 8, 10-20, 22 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, zawierające co najmniej informację o braku tytułu do odprowadzania składek na ubezpieczenia społeczne w związku z zatrudnieniem lub wykonywaniem innej pracy zarobkowej przez uczestnika (wydane na podstawie druku US-7)[1] – dotyczy osób biernych zawodowo.
  • Zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu – dotyczy osób pracujących.

 

08.05.2025 r. Poniżej można pobrać wstępną listę Kandydatów/ek, którzy zostali zakwalifikowani do projektu na podstawie podstawowej dokumentacji rekrutacyjnej.

Do pobrania:

Wstępna lista rankingowa podstawowa

Informujemy, iż w ramach I naboru nie utworzono listy rezerwowej.